Cevher – Yaramıyo

Cevher - Yaramıyo

Cevher’in, İzmir Medya etiketiyle yayınlanan "Yaramıyo" isimli tekli çalışması, 4K çözünürlüğünde video klibiyle netd müzik’te.

Söz: Cevher
Müzik: Ceyhun Kurşun, Cevher
Mix & Mastering: Berat Pala
Gitar : Çağrı Işık
Yönetmen : Yiğitcan Dağılgan
Görüntü Yönetmeni : Yahya Özbilge
Edit & Color : Yiğitcan Dağılgan
Cover Art: Brot

"Yaramıyo" şarkı sözleri ile

Daha erken delirmedin
Gelecekten geldim demin
Zaman öldürmekti derdin
Ama gömdü zaman seni kalmadı bi şey
Hayret bi şey
Her bi belaya müdavim bu
Verdi kiraya tedarik suç
Yok neme lazım velhasıl dur
Ne nasıl duy
Beni bağlamaz sinek avlaman
Sakın ağlama kulak as bana
Hiç gerek yoktu bak surat asmana
Bi de elim flush royal girme bu oyuna
Kenara çektim az elimde kura
Soruyorum çıkana yazı ya da tura
Konumu onlar seçer umrumda değil
Ben yolumdayım bi godzilla gibi
Pitbullu dışlayan akıllar var
Bi yanda ölüme terk edilen canlar var
Kim katil? Kim adi? Bu mu adil?
Kazanın suçlusu araba süreni değil
Buna bayadır gülüyom tabi
Tam susucam görüyom bi şey
Tam durucam oluyo bi şey

netd müzik’te bu ay http://bit.ly/nd-eniyi
Yeni Hit Şarkılar http://bit.ly/nd-yenihit
Türkçe Rap http://bit.ly/nd-turkcerap

Facebook http://bit.ly/nd-f
Twitter http://bit.ly/nd-tw
Instagram http://bit.ly/nd-ins
YouTube http://bit.ly/nd-yt

#Cevher #Yaramıyo #CevherYaramıyo

You might like

© 2024 Şarkı ve Şarkı Sözleri - WordPress Theme by WPEnjoy
www.filmifa.com/ -
kayseri escort - fethiye escort - bodrum escort - kayseri escort - erotik film - porno izle - porno izle - www.teensexythumbs.com - En güzel Türkçe altyazılı porno videoları paylaştığımız sitemizde porno izle - bir birinden farklı konuları içeren olgun porno, www.shirl.club - anne porno, liseli porno ve şişman kadın pornoları ile sıradışı özellikleri ile çizgi porno seks filmlerini yayınlamaya devam ediyoruz. cimcikle.com sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ediyoruz. porno izle - Manga çizgi porno - porno izle - Porno izle -